فروش پالس اکسیمتر

قیمت پالس اکسیمتر - فروش پالس اکسیمتر

فروش پالس اکسیمتر

قیمت پالس اکسیمتر - فروش پالس اکسیمتر

فروش پالس اکسیمتر

من فکر می کنم در سال 1986 بود که من برای اولین بار با یک فناوری جدید به نام پالس اکسیمتری روبرو شدم. من برای انتقال دو ساعته یک بیمار مبتلا به انسداد مزمن ریوی از یک بیمارستان کوچک روستایی به یک مرکز بزرگ سوم در یک شهر بزرگ به من احضار شد. 

اکسی متری پالس به طور معمول در محیط پزشکی بیشتر از کپنوگرافی استفاده می شود. با این حال ، بسیاری از ارائه دهندگان ممکن است به طور کامل نحوه کارکرد یک پالس اکسی متر را درک نکنند. در این مقاله درک بهتری از نحوه کارکرد پالس اکسی متر ، معنای قرائت ها و نقشی که پالس اکسی متر در پزشکی فوری دارد ، به شما ارائه می شود.

پالس اکسی متر وسیله ای غیرتهاجمی برای اندازه گیری میزان ضربان نبض و اشباع اکسیژن شریانی هموگلوبین در سطح مویرگی محیطی است. این شامل یک مانیتور قابل حمل و یک پروب سنجش فوتوالکتریک است که روی انگشت ، انگشت شست یا لاله گوش بیمار می شود.

کاوشگر سنجش فوتوالکتریک میزان نور قرمز و مادون قرمز جذب شده را هنگام رسیدن اکسیژن شریانی به بسترهای مویرگی در هنگام سیستول ، هنگام جذب نور بیشتر و دیاستول ، هنگامی که نور کمتری جذب می شود ، اندازه گیری می کند.

هرچه نمونه گیری بهتر باشد ، اختلاف فشار خون سیستولیک و دیاستولیک در بسترهای مویرگی بیشتر خواهد بود. یک تفاوت بزرگ باعث می شود قرائت دقیق تری انجام شود. به همین دلیل است که حالت های پرفیوژن پایین به بستر مویرگی که از آن نمونه برداری می شود به طور چشمگیری بر دقت قرائت تأثیر می گذارد. در حالت های طبیعی پرفیوژن ، یک گاو نبض حاصل از قرائت گاز خون باید بسیار نزدیک باشد.

اکسیژن باید از ریه ها منتقل شده و به سلولها منتقل شود. نفوذ باعث می شود اکسیژن از طریق غشاهای تنفسی حرکت کند اما باعث اتصال یا آزاد شدن آن نمی شود.

اگرچه نفوذ نیرویی است که باعث حرکت مولکول ها می شود ، اما به طور مستقیم تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد ، از جمله مایع در آلوئول یا اطراف آن ، التهاب غشای تنفسی و بسیاری دیگر.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد